A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Реєстрація ТЗ ввезеного з-за кордону


Перелік документів, необхідних  для отримання послуги, а також вимоги до них:

  • заява встановленого зразка (заповнюється в ТСЦ);
  • паспорт громадянина України (у разі надання ID-картки без наявних у безконтактному електронному носії відомостей про реєстрацію місця проживання разом надається довідка про реєстрацію місця проживання особи) або:
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідка на постійне проживання;
    • посвідки на тимчасове проживання;
    • посвідчення біженця;
    • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;
    • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.

реєстроване місце проживання внутрішньо переміщені особи додатково подають довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, в якій зазначено фактичне місце проживання, або пред’являють її відображення в електронній формі на Порталі Дія, зокрема з використанням мобільного додатка)

  • копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (у разі його відсутності у відповідних базах даних МВС) (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
  • документ, що посвідчує особу уповноваженого представника (для фізичних осіб — нотаріальне посвідчена довіреність);
  • документ, що підтверджує правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення транспортного засобу;
  • документ, де зазначена вартість транспортного засобу (для первинної реєстрації транспортного засобу);
  • документ, щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху;
  • висновок/відомості про експертне дослідження транспортного засобу, що вносяться до електронного реєстру працівниками експертної служби МВС (не є обов’язковим, крім випадків першої  реєстрації вживаного ввезеного з-за кордону транспортного засобу);
  • платіжні документи (квитанції), які засвідчують оплату адміністративної послуги та плату за бланкову і спеціальну продукцію.

Порядок проведення експертного дослідження транспортних засобів.

Послідовність дій одержувача послуги:

Суб’єкт звернення особисто або через уповноважену ним особу подає до суб’єкта надання адміністративної послуги повний пакет документів у паперовому вигляді, необхідних для отримання адміністративної послуги

Орієнтовна вартість послуги:

  • для транспортних засобів усіх категорій або окремих агрегатів (із видачею номерного знака) — 1240 грн

послуга — 350 грн

бланк свідоцтва — 540 грн

номерний знак — 350 грн

  • для мототранспорту (із видачею номерного знака) — 1043 грн

послуга — 350 грн

бланк свідоцтва — 540 грн

номерний знак — 139 грн

  • для причепів (із видачею номерного знака) — 1029 грн

послуга — 350 грн

бланк свідоцтва — 540 грн

номерний знак — 139 грн

  • для мопедів або окремих їх агрегатів становить (із видачею номерного знака) — 983 грн

послуга — 350 грн

бланк свідоцтва — 540 грн

номерний знак — 93 грн

  • + послуги банку. 

У 2025 році збір на обов’язкове державне пенсійне страхування при першій державній реєстрації  легкового транспортного засобу становить :

  • не перевищує або дорівнює 499 620 грн – сплачується 3%;
  • більше ніж 499 620 грн, але не перевищує або дорівнює 878 120 грн – сплачується 4%;
  • більше ніж 878 120 грн – сплачується 5%.