A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Повага, партнерство та безбар’єрність


26 Вересня 2025

   Працівники сервісних центрів МВС переймали досвід військових і поліцейських. У регіональному сервісному центрі ГСЦ МВС у Рівненській, Волинській та Житомирській областях, відбувся навчальний онлайн-тренінг «Правила етичної комунікації з військовослужбовцями та ветеранами війни».
   Вітаючи учасників, заступник начальника РСЦ ГСЦ МВС в Рівненській, Волинській та Житомирській областях — Павло Ковальчук наголосив, що адміністратори щодня взаємодіють із ветеранами та їхніми родинами, тому важливо розуміти специфіку такої комунікації. Він також відзначив роботу «Безбар’єрної автошколи», де ветерани мають можливість безкоштовно навчатися керуванню транспортними засобами.
   Досвід колег:
Наталя Бартошук, представниця Департаменту головної інспекції та дотримання прав людини НПУ, розповіла про впровадження принципів безбар’єрності в роботі поліції: методичні рекомендації щодо спілкування з ветеранами, курси жестової мови для поліцейських та інші практичні заходи.
Ігор Дрючан, радник начальника ГУНП з питань ветеранської політики, підполковник ЗСУ акцентував: комунікація має будуватися за принципом «рівний рівному». Він нагадав, що й у поліції є бойові підрозділи, поранені та загиблі та наголосив про важливість підтримки ветеранів і їхніх родин.
Євген Сивопляс, керівник ГО «Зруш скелю» та радник міського голови, поділився власним досвідом адаптації після отримання інвалідності. Він закликав не уникати погляду ветерана, а виявляти просту повагу та вдячність.
Ольга Бузулук, керівниця сектору комунікації ГУНП, наголосила: навіть невеликий епізод у сервісному центрі МВС може стати для ветерана або тригером, або точкою довіри. Саме тому важливо, щоб працівники були уважними та чуйними у спілкуванні.

 Аналогічний навчальний тренінг відбувся в територіальному сервісному центрі МВС № 1841, що знаходиться в Житомирській області. Спільна мета — етична комунікація з ветеранами є суспільною потребою, яка вимагає уваги та вдосконалення в усіх державних структурах. У сервісних центрах МВС ми прагнемо, аби кожен ветеран відчував не співчуття, а партнерство, підтримку та повагу у кожній взаємодії.

  Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.