
У сервісних центрах МВС запроваджено можливість використання функції шерингу документів через застосунок «Дія». Це дозволяє громадянам швидко, зручно та без потреби у паперових копіях передавати цифрові документи під час отримання адміністративних послуг.
Громадяни, які звертаються за адміністративними послугами у наші установи, можуть ділитися цифровою копією паспорта у форматі ID-картки безпосередньо через застосунок Дія. Для цього необхідно повідомити адміністратора сервісного центру МВС про бажання скористатися функцією шерингу.
Алгоритм дій для користувача:
- відкрити паспорт у застосунку «Дія»;
- натиснути на документ і обрати штрих-код;
- надати адміністратору штрих-код або продиктувати 13-значний код, що розташований під ним;
- підтвердити запит на передачу даних у застосунку.
Цифрова копія паспорту у форматі ID-картки з е-підписом Дії, передається до інформаційної системи МВС. У такий спосіб здійснюється як електронна ідентифікація особи, так і передача копій документів адміністратору.
Основні переваги шерингу:
- пришвидшення процесу обслуговування;
- мінімізація помилок при внесенні даних;
- зниження ризику втрати або пошкодження документів;
- фіксація факту передачі документа — кому і коли він був переданий.
Використання електронних документів сприяє підвищенню ефективності взаємодії громадян із сервісними центрами МВС та розвитку сучасних цифрових сервісів у сфері надання адміністративних послуг.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.