A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

Отримати професійну консультацію можна виключно у адміністратора сервісного центру МВС. Як його розпізнати?


17 Жовтня 2025

Під час візиту до сервісного центру МВС важливо отримати чітку, актуальну, вичерпну та достовірну інформацію щодо послуг. Зробити це можна лише звернувшись до адміністратора, який має відповідні повноваження та доступ до перевірених даних.

Інколи відвідувачі можуть звертатися за порадами до інших клієнтів в залі очікування, проте така інформація часто є неповною, неточною або викривленою, адже базується на особистому досвіді чи «десь почутих» коментарях. Це може призвести і часто призводить до непорозумінь, втрати часу або навіть конфліктних ситуацій.

Тому, щоб уникнути помилок звертайтеся виключно до працівників сервісного центру МВС.

Хто такий працівник сервісного центру МВС?

Адміністратори сервісних центрів МВС – це працівники державного сектору, які мають відповідні повноваження, знання та проходять навчання щодо стандартів обслуговування.

Саме вони:

  • консультують відвідувачів;
  • приймають документи;
  • надають відповідні послуги;
  • проводять іспити (теоретичні та практичні);
  • надають роз’яснення щодо умов та порядку обслуговування.

Як ідентифікувати працівника?

Щоб не помилитися і звернутися саме до працівника сервісного центру, зверніть увагу на такі ознаки:

Форма одягу (дрес-код) – більшість працівників мають офіційний уніфікований зовнішній вигляд: світлий верх та темний низ. Також працівники можуть носити брендовані елементи з логотипом сервісних центрів МВС, зокрема у жінок може бути зелена хусточка, у чоловіків зелена краватка як частина дрес-коду.

Бейдж (іменна картка) – обов’язковий атрибут кожного співробітника. На ньому вказані:

  • ім’я та прізвище працівника,
  • посада,
  • логотип установи.

Робоче місце – офіційні працівники працюють у визначених зонах: за стійками прийому, на місцях адміністраторів, де стоїть інформаційна табличка з ім’ям і посадою працівника, в іспитових класах, на майданчиках для практичного іспиту тощо.

Кому ставити запитання або повідомляти про проблему?

У сервісному центрі вам завжди допоможе адміністратор – це працівник, який координує процес прийому клієнтів, реєструє в електронній черзі та направляє до відповідних спеціалістів.
Якщо виникли складнощі або сумніви – зверніться до начальника сервісного центру МВС або залиште офіційне звернення.

Чому це важливо?

Інколи у приміщенні можуть перебувати інші відвідувачі, інструктори автошкіл або сторонні особи, які не є представниками сервісного центру МВС. Щоб уникнути непорозумінь або ризиків, звертайтеся лише до офіційно уповноважених працівників.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.