- 1. Що таке верифікація? Для чого вона потрібна?▼
Почали використовувати застосунок «Дія», проте зіткнулись з проблемою відображення актуальних особистих даних в електронному посвідченні водія чи свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу, відсутністю фотографії чи документів?
В Електронному кабінеті водія є можливість скористатися онлайн-послугами:
• уточнення даних у реєстрі посвідчень водіїв;
• уточнення даних у реєстрі свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу.
Ці сервіси дозволяють користувачу, після проходження електронної ідентифікації з використанням Інтегрованої системи електронної ідентифікації, сформувати відповідну заяву, додавши до неї фото посвідчення водія або свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та направити її до сервісного центру МВС на опрацювання.
- 2. Як пройти верифікацію посвідчення водія?▼
Як діяти, якщо документ потребує верифікації:
1. Перейти до Електронного кабінету водія та обрати послугу «Уточнення даних у реєстрі посвідчень водіїв».
2. Заповнити онлайн форму та обрати тип проблеми:
• відсутній документ у застосунку «Дія» або кабінеті;
• відсутня фотографія;
• виправлення помилки в документі;
• документ потребує верифікації.
3. Завантажити фото необхідних документів:
• посвідчення водія з лицевої сторони;
• посвідчення водія зі зворотнього боку; (для уникнення тавтології)
• перша сторінка паспорта (фото лицевої сторони ID-картки);
• друга сторінка паспорта (фото звороту ID-картки);
• сторінка паспорта з реєстрацією місця проживання.
❗Важливо: завантажене фото має містити об’єм до 10 Мб.
4. Залишити коментар, що не так з вашим документом. До прикладу, «не відображається фото в посвідченні водія».
5. Створити і підтвердити заяву.
Працівники сервісних центрів МВС опрацьовують отримані електронні заяви та вносять зміни до ЄДР ТЗ. У випадку виявлення розбіжностей надісланих документів з даними у державному реєстрі, громадянина запросять особисто звернутися до будь-якого зручного сервісного центру МВС.
Унесені до ЄДР ТЗ дані протягом 48 годин автоматично оновляться і будуть відображені в Електронному кабінеті водія та застосунку «Дія».
- 3. Як діяти, якщо документ потребує верифікації:▼
1. Перейти до Електронного кабінету водія та обрати послугу «Уточнення даних у реєстрі посвідчень водіїв».
2. Заповнити онлайн форму та обрати тип проблеми:
• відсутній документ у застосунку «Дія» або кабінеті;
• відсутня фотографія;
• виправлення помилки в документі;
• документ потребує верифікації.
3. Завантажити фото необхідних документів:
• посвідчення водія з лицевої сторони;
• посвідчення водія зі зворотнього боку; (для уникнення тавтології)
• перша сторінка паспорта (фото лицевої сторони ID-картки);
• друга сторінка паспорта (фото звороту ID-картки);
• сторінка паспорта з реєстрацією місця проживання.
❗Важливо: завантажене фото має містити об’єм до 10 Мб.
4. Залишити коментар, що не так з вашим документом. До прикладу, «не відображається фото в посвідченні водія».
5. Створити і підтвердити заяву.
Працівники сервісних центрів МВС опрацьовують отримані електронні заяви та вносять зміни до ЄДР ТЗ. У випадку виявлення розбіжностей надісланих документів з даними у державному реєстрі, громадянина запросять особисто звернутися до будь-якого зручного сервісного центру МВС.
Унесені до ЄДР ТЗ дані протягом 48 годин автоматично оновляться і будуть відображені в Електронному кабінеті водія та застосунку «Дія».
- 4. Як пройти верифікацію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу?▼
Як діяти, якщо документ потребує верифікації:
1. Перейти до Електронного кабінету водія та обрати послугу «Уточнення даних у реєстрі посвідчень водіїв».
2. Заповнити онлайн-форму та обрати тип проблеми:
• відсутній документ в застосунку «Дія» або кабінеті;
• виправлення помилки в документі;
• документ потребує верифікації.
3. Завантажити фото необхідних документів:
• посвідчення з лицевої сторони;
• посвідчення зі зворотного боку;
• перша сторінка паспорта (фото лицевої сторони ID-картки);
• друга сторінка паспорта (фото зворотної сторони ID-картки);
• сторінка паспорта з реєстрацією або (довідка про реєстрацію місця проживання).
❗Важливо: завантажене фото має містити об’єм не більше 10 Мб.
4. Залишити коментар, Наприклад, «відображається не моє свідоцтво про державну реєстрацію транспортного засобу».
5. Створити і підтвердити заяву.
Працівники сервісних центрів МВС опрацьовують отримані електронні заяви та вносять зміни до ЄДР ТЗ. У випадку виявлення, що документи не співпадають з даними в державних реєстрах, громадянина запросять особисто звернутися до будь-якого сервісного центру МВС.
Внесені до ЄДР ТЗ дані автоматично протягом 48 годин оновляться та будуть відображені в Електронному кабінеті водія та застосунку «Дія». (автоматично обовляться – ближче по смислу)
- 5. Основні причини відмов у верифікації:▼
• громадянин некоректно заповнив заяву на верифікацію (неправильно заповнив необхідні поля, додав неякісні сканкопії або файли не тих документів);
• громадянин намагається верифікувати підроблений документ;
• інформація в документах не співпадає з даними в державних реєстрах (наприклад, особа змінила прізвище/місце реєстрації, але не обміняла посвідчення водія та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу);
• документа заявника, що потребує верифікації, немає в державному реєстрі (наприклад, це може стосуватись окремих документів, виданих до 2013 року);
• подача документів іншої особи (наприклад, чоловік здійснює спробу з власного електронного кабінету водія верифікувати дані для дружини).
Якщо причина відмови у верифікації даних відноситься до однієї з перелічених вище, необхідно особисто звернутися до будь-якого сервісного центру МВС.
- 6. Термін опрацювання заяви на верифікацію?▼
Заява на верифікацію опрацьовується сервісним центром МВС не більше одного місяця. Поточний статус опрацювання надісланого запиту відображається в Електронному кабінеті водія в розділі «Замовлені послуги».
Після опрацювання, документ з’являється протягом 48 годин в Електронному кабінеті водія та додатку «Дія». Одночасно надсилається на вказану електронну адресу (крім домену .ru) повідомлення про результат опрацювання запиту.
Заява на верифікацію опрацьовується сервісним центром МВС не більше одного місяця. Поточний статус опрацювання надісланого запиту відображається в Електронному кабінеті водія в розділі «Замовлені послуги».
Після опрацювання, документ з’являється протягом 48 годин в Електронному кабінеті водія та додатку «Дія». Одночасно надсилається на вказану електронну адресу (крім домену .ru) повідомлення про результат опрацювання запиту.