Послугу надають територіальні сервісні центри МВС
Перелік документів:
- паспорт громадянина України,
- зазначений документ у форматі ID-картки можна пред’явити також в електронній формі в застосунку Дія (у разі надання ID-картки без наявних у безконтактному електронному носії відомостей про реєстрацію місця проживання разом надається довідка про реєстрацію місця проживання особи) або:
-
- тимчасове посвідчення громадянина України;
- посвідка на постійне проживання;
- посвідки на тимчасове проживання;
- посвідчення біженця;
- посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;
- посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.
(у разі відсутності в зазначених документах відомостей про зареєстроване місце проживання внутрішньо переміщені особи додатково подають довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, в якій зазначено фактичне місце проживання, або пред’являють її відображення в електронній формі на Порталі Дія, зокрема з використанням мобільного додатка)
- копію довідки про реєстраційний номер облікової картки платника податків (у разі його відсутності у відповідних базах даних МВС) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
- документ, що підтверджує повноваження представника (у разі звернення через уповноваженого представника);
- документ, що підтверджує правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення транспортного засобу;
- документ, де зазначена вартість транспортного засобу (для первинної реєстрації транспортного засобу);
- документ щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху (для первинної реєстрації або перереєстрації у зв’язку із встановленням ГБО);
- платіжні документи (платіжні доручення, квитанції) з кодом проведеної операції або відміткою банку, відділення поштового зв’язку або код проведеної операції (реквізити платежу) про внесення плати в будь-якій формі, який можливо перевірити за допомогою державного сервісу перевірки квитанцій за адресою: https://check.gov.ua/ ;
- у разі оформлення договору купівлі-продажу в сервісному центрі МВС, необхідно надати оціночну або середньоринкову вартість транспортного засобу та документ про сплату податку на дохід від продажу об’єкта рухомого майна (виключення становлять: легкові автомобілі, мотоциклі, мопеди. Необхідність надання оціночної або середньоринкової вартості та оподаткування виникає лише у випадку продажу/обміну протягом звітного (календарного) року більш ніж одного легкового автомобіля та/або мотоциклу, та/або мопеду);
- висновок/відомості про експертне дослідження транспортного засобу, що вносяться до електронного реєстру працівниками експертної служби МВС (не є обов’язковим, крім випадків першої реєстрації вживаного ввезеного з-за кордону транспортного засобу).
Інформаційна картка надання адміністративної послуги
Порядок проведення експертного дослідження транспортних засобів.
Перелік документів, що надається юридичною особою для реєстрації/перереєстрації транспортних засобів
Послідовність дій одержувача послуги:
Суб’єкт звернення особисто або через уповноважену ним особу подає до суб’єкта надання адміністративної послуги повний пакет документів у паперовому або цифровому (у застосунку Дія) вигляді, необхідних для отримання адміністративної послуги
Орієнтовна вартість послуги:
- для транспортних засобів усіх категорій або окремих агрегатів (із видачею номерного знака) — 1186 грн
послуга — 350 грн
бланк свідоцтва — 486 грн
номерний знак — 350 грн
- для мототранспорту (із видачею номерного знака) — 958 грн
послуга — 350 грн
бланк свідоцтва — 486 грн
номерний знак — 122 грн
- для причепів (із видачею номерного знака) — 947 грн
послуга — 350 грн
бланк свідоцтва — 486 грн
номерний знак — 111 грн
- для мопедів або окремих їх агрегатів становить (із видачею номерного знака) — 929 грн
послуга — 350 грн
бланк свідоцтва — 486 грн
номерний знак — 93 грн
- + послуги банку.
У 2024 році збір на обов’язкове державне пенсійне страхування при першій державній реєстрації легкових транспортних засобів, крім легкових автомобілів, оснащених виключно електричними двигунами становить :
- не перевищує або дорівнює 499 620 грн – сплачується 3%;
- більше ніж 499 620 грн, але не перевищує або дорівнює 878 120 грн – сплачується 4%;
- більше ніж 878 120 грн – сплачується 5%.
Відповідно до статті 173 Податкового кодексу отримані фізособою доходи від продажу (обміну) протягом року легкових автомобілів, мопедів і мотоциклів оподатковуються за ставками:
🚘 продаж першого авто – 0 %;
🚘🚘 продаж другого авто – 5 % від вартості авто + військовий збір – 1,5%;
🚘🚘🚘 продаж третього і більше – 18 % від вартості авто + військовий збір – 1,5%.
При продажу першого, другого автобуса, вантажівки, причепа, трактора, спецтехніки та іншого рухомого майна стягується податок у розмірі 5% і військовий збір 1,5% від оціночної вартості навіть на першу операцію в році.
При продажу третього та наступного автобуса, вантажівки, причепа, трактора, спецтехніки та іншого рухомого майна стягується податок у розмірі 18% і військовий збір 1,5% від оціночної вартості.
Роз’яснення щодо сплати податків
Строк надання послуги:
протягом робочого дня з моменту одержання заяви
Підстава для відмови у наданні послуги:
- подання до суб’єкта надання адміністративної послуги неповного пакета документів;
- невідповідність ідентифікаційних номерів складових частин транспортного засобу із зазначеними в поданих документах;
- у результаті перевірки за Єдиним державним реєстром транспортних засобів, автоматизованою базою даних про розшукувані транспортні засоби, банком даних Генерального секретаріату Інтерполу, Державним реєстром обтяжень рухомого майна, Єдиним реєстром боржників установлено наявність відомостей про арешт, розшук, заборону на зняття з обліку та/або перереєстрацію транспортного засобу, або про особу в Єдиному реєстрі боржників.